Italian flag Russian flag German flag Netherlands flag Belgium flag Austrian flag French flag Spanish flag British flag

Nissan 200SX S14 en S15 Hybride Turbo's

Motor:  2.0 SR20DET motoren
Application:  Nissan 200SX en 180SX (S14 / S15)

Hybride turbo conversie voor standaard Garrett
turbocompressor onderdeelnummer 466543-0001

  • slider Image
  • slider Image

MD198 - Fase 1 Hybride Turbo

Klik hier voor specificaties...
  • Garrett Ballistische Concepten GT2560R met dubbele kogellager turbo
  • Hoge doorstroming 60 bekleding compressie wiel
  • 0,60 lucht verhouding compressie huis
  • Gespreide kloof turbine einde zuiger voorzien van ring
  • 0,64 lucht verhouding turbine huis
  • Turbo is aangepast en gecontroleerd aan motorsports standaards
  • Sterkere aandrijving optionele
  • Maximum aangeraden turbo druk: 1.6-1.8 Bar
  • Verwachte vermogen: 280-300 pk
Klik hier voor specificaties...
  • Garrett Ballistische Concepten GT28RS met dubbele kogellager turbo
  • Hoge doorstroming 60 bekleding compressie wiel
  • 0,60 lucht verhouding compressie huis
  • Gespreide kloof turbine einde zuiger voorzien van ring
  • 0,64 lucht verhouding turbine huis
  • Standaard actuator ingericht
  • Turbo is aangepast en gecontroleerd aan motorsports standaards
  • Sterkere aandrijving optionele
  • Maximum aangeraden turbo druk: 1.6-1.8 Bar
  • Verwachte vermogen: 320-340 pk
Klik hier voor specificaties...
  • Garrett Ballistische Concepten GT2871R met dubbele kogellager turbo
  • Hoge doorstroming 52 bekleding compressie wiel
  • 0,60 lucht verhouding compressie huis
  • Gespreide kloof turbine einde zuiger voorzien van ring
  • 0,64 lucht verhouding turbine huis
  • Standaard actuator ingericht
  • Turbo is aangepast en gecontroleerd aan motorsports standaards
  • Sterkere aandrijving optionele
  • Maximum aangeraden turbo druk: 1.8-1.9 Bar
  • Verwachte vermogen: 360-380 pk
Klik hier voor specificaties...
  • Garrett Ballistische Concepten GT3071R met dubbele kogellager turbo
  • Hoge doorstroming 56 bekleding compressie wiel
  • OE montage 0,60 lucht verhouding compressie huis
  • Gespreide kloof turbine einde zuiger voorzien van ring
  • 0,64 lucht verhouding turbine huis
  • Standaard actuator ingericht
  • Turbo is aangepast en gecontroleerd aan motorsports standaards
  • Sterkere aandrijving optionele
  • Maximum aangeraden turbo druk: 1.8-1.9 Bar
  • Verwachte vermogen: 400-420 pk

Nog een vraag over deze turbo?

CONTACT