Italian flag Russian flag German flag Netherlands flag Belgium flag Austrian flag French flag Spanish flag British flag

Compressieverhouding

Dit is een moeilijk aan te wijzen voor absolute vermogen en koppel winst. Een lage compressieverhouding zal ten goede komen wanneer u van plan bent om een hoge boost te voeren, als de boost te hoog is voor de compressieverhouding dit zal leiden tot "ontploffing" of "pingen" onder belasting. Een lage compressieverhouding - laten we zeggen 7.5:1 zal voordelen opleveren voor de grote pk's maar ook de afweging is het antwoord of vertragingen (gas snelheid weer). Het is heel belangrijk dat we weer aan het verzoek en beslist welk de auto wordt gebruikt en wat u probeert te bereiken.

In onze ervaring een compressieverhouding van 8.5:1 is ongeveer het cijfer voor het beste compromis tussen respons en macht, het is ook belangrijk om te onthouden dat je altijd een beetje kan hier bedriegen en maken gebruik van verschillende brandstoffen (super loodvrije / octaan booster) tot meer dan komen de problemen van de ontploffing geassocieerd met een hogere boost niveaus. De belangrijkste fabrikanten zijn eigenlijk steeds hoger en hoger met een compressie ratio's op lag te verminderen en het koppel te verhogen, dit is voornamelijk te wijten aan de echt geavanceerde management systemen nu beschikbaar en de algemene verbetering van de brandstof die we krijgen van de pomp.

Er zijn veel meer factoren die een rol gaan spelen bij het kiezen van een compressie-ratio en een type motor kan heel anders naar de andere.