Italian flag Russian flag German flag Netherlands flag Belgium flag Austrian flag French flag Spanish flag British flag

Intercoolers

De intercooler deel van het systeem is waarschijnlijk het minst belangrijke in de meeste toepassingen, tenzij u werkt met zeer hoge boost (1,4 bar en hoger) maar er zijn dingen in de gaten te houden voor, is dit de drukval over de intercooler (drukverschil van de inlaat en uitlaat zijde) en de lading temperatuurverschil weer van de inlaat en uitlaat.

De cijfers voor drukval mag niet meer dan 1-3 psi als je meer dan dat er een verschil is ergens in het systeem, zoals bij temperaturen is het belangrijk om de gaten te houden de temperatuur gaat in op de koeler (dit zal afhankelijk van niveau op te voeren), maar op het stopcontact is waar het is van cruciaal belang en je moet streven naar een temperatuurbereik van 30-40°C... meer dan dat en de intercooler is niet het werk.

Een woord van waarschuwing hier ... dit betekent niet dat je een front mount intercooler (u kunt gewoon behoefte aan een meer efficiënte standaard formaat intercooler), zoals we al eerder gezegd het compromis komt weer, bedenk dan dat het toevoegen van 12 meter van 2,5-3 "leidingen en een intercooler van de grootte van flatgebouw u gaat nodig hebben om deze extra ruimte te vullen en geeft je meer vertraging.